onsdag den 25. marts 2015

Weeeeee - så er der liv på bloggen igen


Der er gået lang tid siden sidst - ikke mindst pga en dårlig netforbindelse, men det er nu et overstået kapitel.

Som tidligere nævnt er jeg rigtig god til at starte på mange kreative ting, men mange gange kniber det med at få dem gjort færdige. Det prøver jeg at få gjort lidt ved.  Jeg har fået op til flere yndlingspladser på "farmen", når jeg skal være kreativ - her kan du se dem:

Mit lillebitte syværelse på ca 4,5 m2 - udsigten fra vinduet er forhaven, marker og skov :-)


Vejen hvor vi bor (som ligger på marguriteruten)'
og lidt af udsigten fra min syværelse.
Ca 2,5 km fra vores farm ligger Hesnæs

Terrassen i gården er perfekt til syning ved maskinen

Og så selvfølgelig i haven - og oftest i selskab med ham her: 






TAICO - som snart er 7 år gammel - men stadig tror at han er 7 mdr :-)
Her er han med sin yndlingsudendørsbeskæftelse - han har stort set
altid en pind i munden - eller som i dette tilfælde en stolpe!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar