onsdag den 25. marts 2015

Projekter færdige eller igang eller...... Ufo?

Så er det vist tid til at vise, hvad jeg har lavet, siden jeg sidst viste nogen af mine ting her på siden. Lidt er blevet lavet færdigt, nyt påbegyndt og færdiggjort, andet kun påbegyndt og resten..... hmmm det ligner nok en ufo.

Overvejer om jeg skal lave en liste med det, som jeg har igang og gerne vil have gjort færdig.
En slags to-do-liste??
Nå, men det er stadig under overvejelse.

Her er lidt at vise:

"Arvingen" blev endelig færdig - poncho med ærmer

Skuldervarmer/sjal - har ligget i 100 år - færdig :-)

Brødkurvsserviet færdig - plus en til i andre farver

Jeg har lært at hakke - hyggelig beskæftiglse.
Denne er færdighakket og skal blive til en lille pung

Sokker til kollega - færdige og afleveret


Med hjælp fra en tålmodig veninde
har jeg endelig lært at hækle.
Startede med denne "African flower"

Halsedisse - den fik lige 2 træknapper
syet på - og så var den færdig

Den færdige firkant - lang vej endnu :-)
      
Denne bluse i retstrikning og på pind 3 har været
undervejs i 1,5 år - endelig færdig

Jeg har meldt mig ind i en gruppe på Facebook, hvor vi strikker
til for tidligt fødte børn på neonatalafdelinger på
hospitaler øst for Storebælt - her er det jeg har lavet indtil nu

Grydelapper, som egentlig var starten på et stort patchwork-
projekt, hvor jeg ikke var så vild med mit farvevalg.
Så det blev til disse grydelapper isteddet - færdige!

















Sokker strikket og afleveret til sød dame, jeg kender :-)

2 kommentarer:

  1. Det ser super godt ud, og sikke en masse du har fået lavet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birthe - ja lidt er det da blevet til. Og nu har jeg også fået gjort lidt ved bloggen - det er jeg superglad for.
      Nu skal det bare holdes ved lige :-)

      Slet